Benvinguts al nostre bloc

dijous, 20 de setembre del 2007

MUSICA/ concert de ktulu




Fa unes setmanes vaig a anar al concert que va fer el grup català KTULU a Ripollet, dins dels actes de la festa major d'aquesta població.

Va ser especial. Nosaltres (uns amics i jo) teníem un grup de rock/punk (és una historia que algun dia sortirà per aquí al blog) i en aquella època (quan érem més joves) escoltàvem molt aquest grup.

Vem anar el meu amic Sebax (també sortirà més per aquest blog) i jo mateix, la veritat és que en va anar molt bé això de desconnectar una mica del dia a dia i tornar a anar a un concert, ara no podem anar cada setmana com abans.......

El concert va estar bé, el directe era bo i la veritat que la estona que va dura (aprox 1 hora) li van fotre canya. Tornar a escoltar en directe cançons com "JUSTICIA?", DELIRIUM TREMENS", "APOCALIPSIS 25D", "LADO OSCURO" dels seus dos àlbums antics i més famosos i alguna de nova encara per gravar al estudi, va ser una experiència brutal.

Bueno.....per acabar.... el concert (com no!!) va estar acompanyat de unes quantes cerveses, les justes per poder agafar el cotxe i tornar a casa sense problemes i la nit va ser d'allò més complerta.....la llàstima és que no tinc cap foto de la nit, ara m'hauré d'acostumar a portar la "cannon" sempre a sobre....hem d'anar actualitzant el blog!!!

Ara toca esperar a que surti el pròxim treball de KTULU a veure que tal sona....segur que bé.

Apa!!!