Benvinguts al nostre bloc

dilluns, 1 d’octubre del 2007

POLÍTICA/ una altre del PP....


El titular és:
El pp llança una campanya espanyolista el 12 d'octubre.(diari avui 02.10.07)

I sabeu que us dic?.....que em sembla bé, si, si, em sembla bé que tots aquells que sentin que són espanyols, aquells que els agrada la seva bandera, aquells que quan sona el seu himne se'ls hi posa la pell de gallina, em sembla molt bé que tots ells puguin sortir al carrer a cel.lebrar el dia del seu país, cap problema.

Lo que no em sembla gens bé és que nosaltres, els que no ens sentim espanyols, no podem (oficialment i a tots els efectes) defensar la nostre nacionalitat, no em sembla bé no tenir la meva bandera allà a on li toca, tampoc em sembla bé que el meu país no pugui competir oficialment en competicions esportives oficials, com tampoc em sembla bé que des de aquí deixem anar "la pasta" per que la gestioni el país del costat.....i un llarg etcètera de coses que no em semblant bé però....de moment......m'hauré d'aguantar, oi?, quin remei.

Conclusió....... que em sembla perfecte que la gent sigui lliure de cel.lebrar lo que li doni la gana, com si volen fer sexe amb la bandera espanyola, a mi no m'hi trobaran pas.............

Apa!!!