Benvinguts al nostre bloc

dimecres, 8 d’octubre del 2008

MÚSICA/ extremoduro "in concert"



Ufffff!!!! un gran espectacle en tots els sentits!!!

Dissabte passat dia 04.10.08 vàrem poder assistir al concert d'Extremoduro i (web oficial del grup) al parc del Fòrum de Barcelona.

Algú m'ha dit que érem uns 45000 espectadors i jo dic...si no més!!! quina gentada!! era, una vegada dintre, impossible moure's per res, ni per anar al lavabo, ni per anar a buscar una cervesa. Massa gent.

La veritat sigui dita jo, no volia anar al concert, 27 euros la entrada em semblava massa pasta per anar a veure a Extremoduro en un Fòrum abarrotat. Desprès del concert he de reconèixer que, encara que hi havia massa gent, el concert va estar prou bé.

El só era molt potent i en Roberto Iniesta, en Iñaki "Uoho" Antón i companyia van estar a la alçada de les perspectives.
Cançons mítiques fetes himnes entre els seus seguidors, cançons noves, solos de guitarra i de bateria van fer embogir a més d'un.

Com canvien les coses eh! Encara recordo aquells concerts d'Extremoduro als que anàvem fa ja uns anys, un en especial, a Terrassa a la sala "crome" (si no recordo malament), en que com a molt érem 200 persones, qui els ha vist i qui els veu ara, 45000 persones....uf!!

Extremoduro ha fet el més difícil, passar de ser un grup de rock independent, amb pocs però fidels seguidors a "super mega" grup de rock que ven molts discos, que aglutina seguidors de tot tipus i que és capaç de reunir 45000 persones per un dels seus concerts, enhorabona!

I tot això sense deixar de fer la mateixa música de sempre, amb les seves lletres, irritants per alguns i poesia per altres, i amb el carisma i personalitat de tot un "crack del mundillo" com el del seu lider i
creador en Roberto Iniesta.
En fi, a mi em semblant bona gent, i m'agrada la música que fan, que segueixin els èxits i llarga vida a Extremoduro!

A internet podeu trobar moltes gravacions del concert de dissabte, entreu aquí per exemple.

Apa!!

3 comentaris:

família Lloreda - Piñol ha dit...

jur, jur, jur!!!! és cert, als jugadors de basquet només no!!! a tots els que superin 1.85cm d'alçada, a tots aquells que trepitgen, als que fa més d'un dia que no es dutxen, als que canten les cançons molt malament, als que arriben dues hores abans per agafar un bon lloc.....jur, jur, jur!!!

Evidentment és broma!!!! tot, encara que algunes coses facin menys gràcia que altres, forma part del espectacle.

Visca el rock & roll i visca Extremoduro!!

Petons cunyà!!!

Anònim ha dit...

Jo m'ho vaig passar de puta mare, com sempre, tot i que estic d'acord en que hi havia massa gent...
Pròxima parada...
Los Suaves + Sorprendente
Viernes, 12 de Diciembre de 2008
Sala Razzmatazz - Barcelona
SALUT!

família Lloreda - Piñol ha dit...

Ei!!!! Sema, moltes gràcies per col.laborar en el nostre bloc enviant el teu comentari.

I gràcies també per l'apunt del concert de "Los Suaves" m'ho apunto a la agenda, segur que el meu amic Sebas i jo no faltem!!!!oi Sebas?

Apa!!!