Benvinguts al nostre bloc

dimarts, 22 de setembre del 2009

MÚSICA/ concert S.A. a Terrassa!!



Si, si, a Terrassa, sembla increïble però si.

El grup basc SOZIEDAD ALKOHOLIKA actuarà el pròxim divendres dia 25 a la sala Factoría d’Arts de Terrassa.


Home!! Per mi, que tinc la gran sort de haver vist a S.A. moltes, moltes vegades en concert, crec que aquesta serà la vegada que els veure més a prop de casa, tot un luxe.

També serà la primera vegada que vaig a un concert en aquesta sala de Terrassa que no cal dir que si han programat als S.A., només per això ja mereixen el meu reconeixement.

Bé, ja ho sabeu!! a tots aquells que us agradi aquest tipus de música, teniu una ocasió immillorable per poder gaudir de uns dels millors grups del gènere.


Ens veiem a Terrassa!!!

última entrada relacionada:

concert S.A. al febrer

Apa!!

5 comentaris:

Antoni ha dit...

Trànquil que potser no serà el concert que hauràs vist mes aprop de casa teva. A veure si hi ha sort i l'any que be a barrakes...

família Lloreda - Piñol ha dit...

Gràcies Antoni.

Si!! vaig estar parlant amb en Jordi Coromines i em va comentar aquesta possibilitat......S.A. en concert a Sentmenat.

La veritat és que això si que seria espectacular.

Ja imagino el pavelló de Can Sorts ple a tope i als S.A. descarregant la seva música............

En fi, de moment encara només és un desig, un somni que tant de bo és faci realitat, fins llavors, haurem de sortir del poble per anar a veure'ls, demà a Terrassa uuuummmm!!! ja tinc ganes!!!

Gràcies de nou!

Apa!!

Anònim ha dit...

uff!!! peaso de consiertaso!!!!

Anònim ha dit...

Doncs prepara't Antoni, que el proxim 20/11/2009 KOMA al mateix lloc.

família Lloreda - Piñol ha dit...

Ep!! si!! a la nostra segona entrada sobre S.A (la crònica) ja fem esment d'aquest tema, gràcies.
Aquest tampoc ens el perdem i en pocs dies farem una entrada al nostre bloc per promocionar-ho!!

Gràcies!!