Benvinguts al nostre bloc

dimecres, 3 de març del 2010

ESPORTS/ bici de carretera

No he pogut més, avui li explico a tothom amb qui parlo......ja tinc bici de carretera!!
Estic com boig, com un nen petit quan obre el regal que tant ha desitjat.......il·lusionat i content, molt content.

Aquesta és la bici escollida:


No és nova i segurament no serà una de les millors màquines del mercat per la practica d'aquesta modalitat de ciclisme però crec que per començar està força bé.
El que em va ajudar molt a decidir que aquesta seria la meva primera bici de carretera va ser la marca.... Lapierre, és la mateixa marca de la bici que tinc de muntanya i certament……. no tinc queixes.
Assessorat per en Carles de la botiga ”Cicles” de Caldes de Montbui, com deia abans, crec que per començar....vaig sobrat de bici.

És un caprici? potser si, segons qui ho valori.
Per mi no, per mi és un somni fet realitat. Des de que vaig començar a sortir en bici que sempre he pensat que seria fantàstic poder tenir la possibilitat d'escollir i tenir la possibilitat de poder practicar les dues modalitats, carretera o muntanya depenent del moment i les circumstàncies ara per fi, podré.


Com ja he dit abans ha estat a força d'esperar i de insistir i de insistir que al final he tingut la possibilitat de tenir bici de carretera.
Principal problema? el risc de la pràctica del ciclisme per les nostres carreteres.
La família en ple i molt especialment, la Eva, s'oposava a que practiqués aquest esport per carretera.
Entenc la por i respecto totes les opinions però no les comparteixo.
Sóc conscient del risc i assumeixo la responsabilitat, sortiré prenent totes les mesures que estiguin a la meva ma amb l'objectiu de poder fer-ho amb el màxim de seguretat possible.
No puc demanar que no patiu per mi, sé perfectament que no ho podreu evitar però no us preocupeu massa, res no em passarà.


Vull donar públicament les gràcies a la Eva (la única responsable de no haver tingut la bici abans) per fer-me costat, per entendre'm i sobretot.....per patir-me!!

Doncs res més, ja estic impacient per saber quan serà la meva primera sortida i segur que aquí, en futures entrades, trobareu més notícies de com va tot amb la bici nova.
Ah! ara si! si sortiu amb bici de carretera i voleu fer qualsevol comentari, donar consells, recomanar rutes, etcètera, no ho dubteu.....ara si que m'interessa....i molt!!

Apa!!!