Benvinguts al nostre bloc

dimecres, 17 d’octubre del 2007

ACTUALITAT/llei de la memoria historica





Llei de la memòria històrica.

És el debat del dia, a la tele, als diaris, al carrer.........

l'altre dia hi havia una enquesta al diari "el periódico" a on encara
hi havia gent (i no crec que fossin de Burgos o Badajoz...amb tots els respectes) que pensaven
que no s'haurien de retirar els monuments que encara queden de franco
o del franquisme repartits pel nostre país argumentant que era part
de la nostre historia, que no calia, etcètera.

Jo no estic d'acord.

La meva opinió és que s'haurien de retirar tots i cada un dels
monuments, noms de carrers, etcètera, i els que no es puguin treure
("el valle de los caidos", per exemple) utilitzar-lo com a centre de divulgació
del horror que va suposar el franquisme a tota espanya.

Però un altre debat és pensar que aquesta llei s'hagi d'aplicar a
tota espanya o si la decisió d'aplicar-la hauria de caure en cada (de
moment) comunitat autònoma.

Es dir, a mi que collons m'importa si a Burgos, Salamanca o
Valladolid (per dir algunes) tenen o deixen de tenir monuments de
franco? doncs no, no m'importa.. si ells ho volen......com si volen fer el amor amb la
estàtua d'aquest fill de puta....ui!! perdó.

El que si que no vull es que hi siguin a Catalunya.

La història, la bona i la dolenta, sempre la puc trobar en un llibre i
ara més ràpid a internet......

Apa!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola ketal, estic d’acord amb tu, tot el que has escrit esta molt be, but sembla que hi ha molta gent que reescriu la historia a la seva manera i comencen a difondre-la com si fos certa. Jo penso que aquest tema hauria d’estar penat com actes de terrorisme.

(M.Oreja a la carcel, y si es possible en la misma celda que Iñaki Bilbao)

Apa, talueg

Anònim ha dit...

Sorry, me olvidao
http://es.youtube.com/watch?v=Ug6oLYtisvo

família Lloreda - Piñol ha dit...

Certament hi hauria d'anar molta gent a la presó....
Molt bo el que dius del M. Oreja i Iñaki Bilbao, segur que surt una gran amistat entre ells......

Apa!! Moltes gràcies per col.laborar al bloc.