Benvinguts al nostre bloc

dilluns, 5 de novembre del 2007

JARDINERIA/ noves incorporacions




Estem llençats amb les plantes!!!
Més novetats!!
La primera foto és d'un vell amic però que no havíem tret encara al bloc (...........pobre) bé, aquí ho teniu, l'únic que se és que es tracta d'un cactus, res més.
Aquest el va portar la Maria però la iaia gran (com li diu en Jan) i no la iaia petita.......com que les dues es diuen Maria.......

I la segona foto si que és de la ultima incorporació.....Berbenes franceses...maques eh?

La resta d'amics i amigues de la secció de jardineria segueixen la seva bona evolució, més endavant ja penjarem fotos actuals.

Apa!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Toni el cactus es diu ALOE i es pot utilitzar per moltes coses.Una d'elles es per curar cremades.Talles un tros, l'obres per la meitat i el gel que te dintre el poses per sobre la cremada.Va genial.
Maria

Maria Elena ha dit...

Bueno bueno bueno. Això es addicció, eh. A mi no m'agradaven gens les plantes i ara estic engrescat amb el gerani que tinc a la terrassa i amb una espècie de ficus petit que vaig passejant per totes les oficines per les que passo, amb un test a joc i tot!

Per cert, tinc un cáctus igual que el vostre, i us garantitzo que no fa falta regar-lo jeje!!

família Lloreda - Piñol ha dit...

Eiiii!!! com tira la secció jardineria!!
Gràcies Maria per la aclaració, el cactus és un àloe, perfecte, ara ja se que fer si alguna vegada tinc una cremada.........

Tens raó Laure jo també fa poc que he descobert aquesta afició i també m'agrada molt.
Del cactus (àloe) és cert, jo també el rego poc i evoluciona positivament.
A veure quan penges les teves plantes al teu bloc i que tothom pugui gaudir-ne.........

Moltes gràcies pels vostres comentaris.